«Ουκ αρνησομεθα σε φιλη Ορθοδοξια, ου ψευδομεθα σε πατροπαραδοτο

«Ουκ αρνησομεθα σε φιλη Ορθοδοξια, ου ψευδομεθα σε πατροπαραδοτον σεβας. Εν σοι εγεννεθημεν, εν σοι ζωμεν, εν σοι κοιμησομεθα. Ει δε και καλεσει καιρος και μυριακις υπερ σου τεθνηξομεθα». (Ιωσηφ Βρυεννιος)

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Επιτρέπεται να υβρίζεις τούς Αγίους, αλλά όχι να αμφισβητείς τους Οικουμενιστές Προκαθημένους. 1 11 2011 Προς μία πλήρη εκκλησιαστική δικτατορία Οι αναμεταδότες της οικουμενιστικής προπαγάνδας στην Πατρίδα μας, συσπειρωμένοι γύρω από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, την «Μεγά­λην Εκκλησίαν εν αιχμαλωσία», αιχμαλωσία στην παναίρεση του Οικου­μενι­σμού, σαν γύρω από ένα ορατό σημείο ενότητας συγκρητιστικής στο ψεύδος του θεολογικού σχετικισμού, παροτρύνουν το πλήρωμα της Εκ­κλησίας σε συμπόρευση με μία νέα εκκλησιαστική κατάσταση. Η κατάσταση αυτή προέκυψε από τη μετοχέτευση της νεο-ταξικής νοο­τροπίας στη ζωή της Εκκλησίας και συνιστά μία ιδιότυπη εκκλησιαστική δικτατορία. Σε αυτήν ηδικαιοσύνη δεν είναι τυφλή, αλλά μονόφθαλμη. Επιτρέπεται να υβρίζεις τούς Αγίους, αλλά όχι να αμφισβητείς τους Οικουμενιστές Προκαθημένους. Επιτρέπεται να αμφισβητείς την Συνο­δικότητα και να προτάσσεις το Πρωτείο χάριν ενός Παπισμού δυτικού η φαναριοκεντρικού,αλλά όπου οι Οικουμενιστές είναι πλειοψηφία, ο­φείλεις να είσαι «με τη Σύνοδο» και όχι με μεμονωμένους αντι-οικουμε­νιστές Επισκόπους. Οικουμενιστές Επίσκοποι έχουν το δικαίωμα επέμ­βασης σε γειτονική Αυτοκέφαλη Εκκλησία (π.χ. ο Οικουμενικός Πατρι­άρχης στην Ελλάδα) αλλά οι αντι-οικουμενιστές δεν έχουν το δικαίωμα να συνδράμουν διακριτικά τους αντι-οικουμενιστές της γείτονος χώρας (π.χ. ο Πειραιώς τους της Κύπρου η τον Κοσσυφοπεδίου). Αν ένας οικου­μενιστής κληρικός έχει «κραυγαλέα κουσούρια» -λέγε «προσωπικά δεδο­μένα»- καλύπτεται, ενώ ένας αντι-οικουμενιστής σεμνός κληρικός γίνεται βοράτών λασπολόγων της φαναριωτικής και λοιπής οικουμενιστικής φε­ρε-φωνίας. Αν μια τοπική Εκκλησία αφίσταται του Οικουμενισμού (π.χ. Γεωργία, Βουλγαρία) υφίσταται από τους Οικουμενιστές τα πάνδεινα· αν όμως μία άλλη έχει de factoενωθεί με τους αιρετικούς (όπως το Πατριαρ­χείο Αντιοχείας) είναι … πλήρες και ισότιμο μέλος της -κατά τους Οικου­μενιστές- Εκκλησίας.


Λύνει τ σιωπή της
  «Φαναριωτικ Φερε-Φωνία» 

«Ἀεὶ διαλέγεσθε!» Δὲν εἶναι διαφημιστικὴ παρότρυνση τῆς COSMOTE, ἀλλὰ να π τκαινοφαν δόγματα τς «νέας θεολογίας» τν Οκουμενιστν καὶ συγκεκριμένα τοῦ θεολόγου Παναγιώτη νδριόπουλου. Μὲ ὁδοδείκτη τὴ φράση αὐτὴ ὁ κ. Ἀνδριόπουλος ἔλυσε τὴ μακρὰ σιωπή του καὶ πῆρε θέση στὴ φλέγουσα διαφωνία τῶν Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτῶν Μεσσηνίας καὶ Κυθήρων.
νησυχία τν Οκουμενιστν γι τος ρθόδοξους πισκόπους
  κ. νδριόπουλος, πειτα π τ βαθι σιγ στν ποία εχε περιπέσει μετ τνποστομωτικ γι ατν κα τν κ. Ν. Παπαχρήστου παρουσία το ρχιεπισκόπουθηνν κ. ερωνύμου στν μερίδα τς . Μ. Πειραις κατ το πρωτείου, ἐπέκρινε -μολονότι λαϊκὸς- τὸν Μητρο­πολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ, ἐπειδὴ διατύπωσε καὶ ἀπέστειλε γραπτῶς στὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τὶς ἐπιφυλάξεις του γιὰ τὸ ἐκκλησιο­λογικὸ φρόνημα τοῦ Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου, ἐκπρο­σώπου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στὸ θεολογικὸ διάλογο μὲ τοὺς Ρωμαιοκαθολικούς, μὲ βάση κκλησιολογικπαράδεκτες θέσεις το Μεσσηνίας.
Ἡ ἐπανέναρξη λειτουργίας τῶν πομπῶν τῆς «Φαναριωτικῆς Φερε-Φωνίας» στὴν Ἑλλάδα μὲ τὴν ἀφορμὴ αὐτή, δείχνει τν νησυχία τν Οκουμενιστν Κωνσταντινουπόλεως καλλάδας γι τ δυναμικότητα μ τν ποία  ντι-οκουμενιστικ δραστηριοποίηση τν πλν ρθοδόξων πιστν ἔχει περάσει γιὰ τὰ καλὰ καὶ στὸ χῶρο τῶν Ἐπισκόπων.
Δυστυχς γι τν κ. νδριόπουλο, τ σκιάχτρο (φόβητρο) το σχίσματος μ τ ποο προσπάθησε ν σκιάσει τν θαρραλέα ντίδραση το Σεβασμιωτάτου Κυθήρων, ταν «συντετριμμένον». Διότι τ κείμενο δν στάλθηκε π τν Σεβασμιώτατο Κυθήρων στνστοχρο (ντως περβολικν θέσεων νίοτε) τν τιτλοφορούμενο «ποτείχιση», λλδιέρρευσε σ ατν π κάποιον π τος Μητροπολίτες – παραλῆπτες τῆς ἐπιστολῆς τοῦ Κυθήρων, ὅπως διέρρευσε καὶ στὴν «Ἐλεύθερη Ὥρα», ἀντίθετα ἀπ᾽ ὅ,τι συμπεραίνει ὁ κ. Ἀνδριόπουλος.
 νισα σταθμ κα «κακο λογισμο»
στν κριτικ το κ. Πανα­γιώτη νδριόπουλου
Πρὶν περάσουμε στὰ κείμενα τῶν δύο Μητροπολιτῶν, ἂς σχολιά­σου­με λίγο τὰ μέτρα εὐθυκρισίας τῶν κ.κ. ᾽Ανδριόπουλου καὶ Παπα­χρήστου.
Ὁ κ. Ἀνδριόπουλος θεωρεῖ δεδομένο ὅτι τὸ μὲν Πατριαρχεῖο Κων­σταντινουπόλεως καλὰ καὶ δίκαια μπορεῖ νὰ «προειδοποιεῖ» τὴν Ἑλλα­δικὴ Ἐκκλησία γιὰ ὁποιαδήποτε ἀπόκλισή της ἀπὸ τὰ δόγματα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ διαλείπτως συμπροσεύχεσθε» κα «εδιαλέγεσθε»), ἀλλὰ  διος δν ναγνωρίζει στν Κυθήρων τ ναφαίρετο δικαίωμά τους πισκόπου ν κφέρει γνώμη π τς οσίας  τς διατύπωσης τν π τςκκλησιολογίας κειμένων τς κκλησίας τς λλάδος στος Διαλόγους μ τοςτεροδόξους. Ἔτσι οἱ Οἰκουμενιστὲς τῆς νοοτροπίας τοῦ κ. Ἀνδριόπουλου ἀντικατέστησαν τὴ Συνοδικότητα καὶ διαχρονικό­τητα τῆς Ἐκκλησίας -καὶ μάλιστα ἐπίσημα διὰ στόματος τοῦ Ἀρχιγραμ­ματέως κ. Ἐλπιδοφόρου Λαμπρινιάδη1- μὲ μία «Προεδρικ Δημοκρατία» τς ρθοδοξίας, κατὰ τὴν ὁποία ποιος συμπορεύεται μ τν Οκου­μενιστ Πρόεδρο – Προκαθήμενο (π.χ. κ. Βαρθολομαο) εναι δημοκρατι­κά… «περισσότερο σος» π ναν πο διαφωνε (ὅπως ὁ Κυθήρων) καὶ ἔτσι εἶναι δημοκρατικά «λιγότερο ἴσος».
Μετὰ τὴν ἀνακρίβεια περὶ τῆς δημοσιεύσεως τοῦ κειμένου τοῦ Κυθήρων δῆθεν ἐπιλεκτικὰ στὴν «Ἀποτείχιση», ὁ κ. Ἀνδριόπουλος προχω­ρεῖ καὶ στὴν ἐξαγωγὴ συμπερασμάτων βάσει τῶν κακῶν του λογισμῶν κατὰ τῶν «φανατικῶν» τῆς Ὁμολογίας Πίστεως: (α) ὅτι εἶναι στενὴ ἡ σχέση τοῦ Κυθήρων μὲ τοὺς φανατικοὺς «ἀφοῦ τοὺς μνημονεύει καθα­ρότατα» (ναπόφευκτο συμπέρασμα τς λογικς!), (β) ὅτι ὁ Κυθήρων μέμφεται τοὺς ἀρχαιότερους Μητροπολίτες ἐπὶ σιωπῇ γιὰ τὰ θέματα τῆς Πίστεως καὶ ἀνάγει ἑαυτὸν εἰς θεματοφύλακα τῆς Πίστεως, διότι (γ) θεωρεῖ δῆθεν ὅτι οἱ πόλοιποι πνώττουν φοβονται τ κκλησιαστικ κόστος -κατὰ τὸν καρδιογνώστη κ. Ἀνδριόπουλο- (δ) τι προωθε… καθαί­ρεση το Μεσσηνίας μὲ τὴ φράση «οὐδὲ ὡς ἐπίσκοπος δύναται τοῦ λοιποῦ νὰ λογίζεται» καὶ (ε) ὅτι τὴ θέση τοῦ Μεσσηνίας στὴν ἀντι­προσωπεία τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας στοὺς διαλόγους κάποιοι ἐποφθαλμιοῦν.
Σὲ αὐτὰ θέλουμε νὰ σχολιάσουμε συντόμως τὰ ἑξῆς: (α) ἐὰν ἡ ἐπίκληση καὶ μνημόνευση τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν καὶ τοῦ ἐκκλησια­στικοῦ τύπου συγκεκριμένης κατεύθυνσης ἀπὸ τὸν Σεβασμιώτατο Κυθήρων δηλώνει «στενή σχέση μὲ φανατικοὺς» τότε  πίδοση τοΚορανίου π τν Οκουμενικ Πατριάρχη ς δώρου σ μουφτδες   ναγνώριση τς δράσης το Θεο στν σύγχρονο ουδαϊσμ π τν κ. Βαρθολομαο (πρόσφατο ταξείδι στς ΗΠΑ) τί δηλώνει;  Καὶ γιατί ἡ ἐκκλησιολογικὴ εὐθιξία τοῦ κ. Ἀνδριόπουλου ἐν προκειμένῳ σιωπᾶ; Ὡς πρὸς τὰ (γ) καὶ (ε) ὁ κ. νδριόπουλος προσπαθεῖ ἐμφανῶς νὰ βάλει κακοὺς λογισμοὺς κατὰ τοῦ Σεβασμιωτάτου Μεσσηνίας, ἑρμηνεύοντας τὴ συμπεριφορά συναν­θρώπου του (καὶ δὴ Ἀρχιερέως) κατὰ τὸ δοκοῦν καὶ συμφέρον, ὡς ἀπότοκο ζήλειας, φθόνου καὶ ὑπερηφάνειας. μως τ γράμμα το γίου Κυθήρων εναι εγενέστατο, διασώζοντας μως κα τν ασθηση τς σοβαρότητας το κκλησιολογικο σφάλματος το κ. Χρυσοστόμου Μεσσηνίας. Στό (β), ἂν ὁ κ. Σεραφείμ, κατὰ τὸν κ. Ἀνδριόπουλο, δὲν ἔχει δικαίωμα ἔκφρασης γνώμης ἔστω καὶ ἔσχατος ἀνάμεσα στοὺς Ἐπισκόπους, τότε τί κάνει στ Σύνοδο; Τν διάκοσμο; Καὶ ἂν ἀποτελεῖ προσβολὴ πρὸς τοὺς ἀρχαιοτέρους Ἀρχιερεῖς ἡ ἔκφραση γνώμης ἑνὸς νεωτέρου Ἐπισκόπου μετὰ ἀπὸ ὀκτὼ μῆνες ὑπομονῆς, καὶ ἐνῷ ἐπίκειται συνάντηση τῆς Μικτῆς Ἐπιτροπῆς στὴ Βιέννη πολὺ σύντομα, τότε ἡ ἀνόρθωση τοῦ ἀναστήματος λαϊκῶν θεολόγων, ὡς τοῦ κ. Ἀνδριόπουλου, ἐναντίον ἑνὸς Ἀρχιερέως σεμνοῦ καὶ καταρτισμένου καὶ μὲ λιπαρ γνώση τς Θεολογίας τί εἶναι ἀφοῦ μάλιστα πρόκειται νὰ ἀσχοληθεῖ ἡ Σύνοδος; Ἤ δὲν γνωρίζουμε ὅτι ὅλοι οἱ ἐπίσκοποι ἔχουν νὰ ἀσχοληθοῦν μὲ δυσβάστακτο ὄγκο κειμένων, ὁπότε εἶναι ἐνδεχόμενη ἡ παραδρομὴ τέτοιων «λεπτομερειῶν» σὲ ἐκκλησιολογι­κὰ κείμενα; Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι στὰ θέματα Πίστεως ὅλοι ἔχουν δικαίωμα γνώμης -καὶ οἱ λαϊκοὶ ἀκόμη, ἀλλὰ μὲ τὸν δέοντα σεβασμό- ὅπως ἀπερίφραστα δηλώνουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες,  δ κρίση γίνεται βάσει τς διαχρονικς συνειδήσεως τς κκλησίας2. Τέλος (ε)  κ. νδριόπουλος αθαίρετα ρμηνεύει τλόγια το Σεβασμιωτάτου Κυθήρων ς παρότρυνση πρς καθαίρεση το Μεσσηνίας. Καὶ ἐνῷ ἡ ἑρμηνεία αὐτή εἶναι τὸ λιγότερο ἀστεία, ἂς μὴ λησμονεῖ ὁ κ. Ἀνδριόπουλος, ὅτι οἱ ἱεροὶ Κανόνες θεωροῦν ψευδεπισκόπους ὅσους διδάσκουν ἐπίμονα παρὰ τὰ καθιερωμένα Δόγματα καὶ τοὺς Πατέρες (ΙΕ΄ Κανὼν τῆς ΑΒ΄ [Πρωτοδευτέρας] Συνόδου) ἀπομονώνουν δὲ ὅσους Ἐπισκόπους δὲν μεριμνοῦν γιὰ τὴν ἐπιστροφὴ τῶν αἱρετικῶν στὴν Ἐκκλησία (Κανών ΡΛΒ΄ [ἤ ΡΚΓ΄] τῆς ἐν Καρθαγένῃ Τοπικῆς Συνόδου)3 καὶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες βλέπουν οὐσιαστικῶς ἐκτὸς Ἐκκλησίας ὅσους ἑτεροδιδάσκουν, ἀφοῦ δὲν ἔχουν τὸν  «νοῦν Χριστοῦ», οὔτε καὶ τὸ Πνεῦμα Του4.
Προφανς  στάση το κ. νδριόπουλου εναι «παντ σθένει» περάσπιση το κύρους το Σεβασμιωτάτου Μεσσηνίας, διότι  Σεβασμιώτατος Μεσσηνίας ποτελε τν προφυλακ τν φαναριωτικν βλέψεων στν λλαδικ χρο, περιβεβλημένος μάλιστα κα τν καδημαϊκ διότητα (χι πάντως κα τν νάλογη κατάρτιση).
Πάντως ὁ κ. νδριόπουλος καὶ μὴ θέλοντας, στὴν τελευταία παρά­γραφο τοῦ σχολίου του φανερώνει ν αυτ τν «διάλειπτον ν τ καρ­δί δύνην» τν Οκουμενιστν, οἱ ὁποῖοι ἐπιδιώκουν νὰ προβοῦν οἱ Ὀρ­θόδοξοι σὲποτείχιση, ὥστε νὰ συκοφαντηθοῦν, ἀποδυναμωθοῦν καὶ ἀπομονωθοῦν.  κ. νδριόπουλος «π πτερύγων νέμων» τς «Φανα­ριωτικς Φερε-Φωνίας» φθάνει στ σημεο ν προτείνει τν προσαγωγ καποχρέωση σ μεταμέλεια τν ρχιερέων πο πέγραψαν τν μο­λογία Πίστεως γι νμ «δημιουργον (ο φανατικοί) προβλήματα στ σμα τς κκλησίας».Ποιά εἶναι αὐτὰ τὰ προβλήματα; Ἡ εὐθαρσής, κατοχυρωμένη καὶ δίκαιη διαφωνία τῶν Ὀρθοδόξων γιὰ τὶς οἰκου­μενιστικὲς ἀλλοιώσεις τῆς Ὀρθόδοξης αὐτοσυνειδησίας. Ὁ «ὡς ἀεὶ διαλε­γόμενος» κ. Ἀνδριόπουλος δὲν ὑποφέρει τὸν ὀρθόδοξο ἀντί­λογο στὴν οἰκουμενιστικὴ προδοσία καὶ προτείνει «ἐπὶ πίνακι τὴν κεφα­λὴν» τῶν ἀντιδρώντων, πρὸς τέρψιν τοῦ Φαναρίου. «Ὄμορφος κόσμος, ἠθικός, νεο-εποχικὰ φτιαγμένος». Ἀλλὰ ποιά εἶναι ἡ θεολογικὴ ὑποδομὴ τοῦ κ.  Π. Ἀνδριόπουλου;
  Π. νδριόπουλος δν κκλησιολογε μ ρθόδοξα κριτήρια
 Ὁ κ. Π. νδριόπουλος, θεολόγος, εἶναι αὐτὸς ὁ ὁποῖος πρὶν ἀπὸ λίγους μῆνεςπρότεινε τν πρωτοφαν κκλησιολογικ θέση (χάριν τς «κκλη­σιαστικοποιήσεως» παπικν καπροτεσταντν) τι αρετικο εναι μόνον σοι καταδικάστηκαν ς τέτοιοι πΟκουμενικ Σύνοδο. Βάσει τῆς λογικῆς αὐτῆς τῆς «νέας θεολογίας» τοῦ κ. Ἀνδριόπουλου,  φράση τς Καινς Διαθήκης «αρετικν νθρωπον μετ μίαν καδευτέραν νουθε­σίαν παραιτο» (Τίτον 3, 10) θ πρεπε ν συμπληρωθε κα μ τν προσδιορισμ «κα μετ μίαν κα δευτέραν Οκουμενικν Σύνοδον». Φαίνεται ὅτι ὁ Ἀπόστολος Παῦλος μεταθέτει τὴν ἰσχὺ τῆς νουθεσίας του αὐτῆς σὲ καμμιὰ τριακοσαριὰ χρονάκια ἀργότερα. Ὅμως ὁ ΙΕ΄ Κανὼν τῆς ΑΒ´ Συνόδου θεωρεῖ τὴν ὁμοφωνία τῶν Πατέρων ἰσόκυρη μὲ τὴν ἀπόφαση Συνόδου ἐναντίον κάποιας αἱρέσεως («… δι αρεσίν τινα παρτν γίων Συνόδων,  Πατέρων, κατεγνωσμένην…») ὅπως κάνει ἄλλωστε σὲ εὐρύτερο πλαίσιο καὶ ὁ π. Γεώργιος Φλωρόφσκυ (« λήθεια μπορε ν ποκαλυφθ κα νευ συνόδου»)5. Οἱ ὁρισμοὶ τῆς αἵρεσης ἀπὸ τοὺς Πατέρες πουθενὰ δὲν ἀναφέρουν τὸ ἐφεύρημα τοῦ κ. Ἀνδριόπουλου ὡς προϋπόθεση χαρακτηρισμοῦ τῆς αἵρεσης6.
 νέα καινοτομία το κ. Π. νδριόπουλου, στ τελευταο κείμενό του εναι κατακλείδα το κειμένου του « ρθοδοξία πορεύεται ς ε διαλεγομένη»,  ποία θυμίζει μν στίχο π ποίημα το λύτη κα προ­έρχεται μλλον π τ φιλοσοφικδοκίμια το Μητροπολίτη Περγάμου κ. ωάννη, μως δν χει οδεμία σχέση μ τνληθιν ρθοδοξία  ποία εαγγελικς πορεύεται «μαθητεύουσα πάντα τά θνη»καχι διαλεγομένη (Ματθ. 28, 19),  ποία «λέγχει, πιτιμ, παρακαλε» (Β´ Τιμ. 4, 2), ποία παραιτεται τος ξεστραμμένους «μετ μίαν κα δευτέραν νου­θεσίαν» (Τίτον 3, 10.11), κα  ποία παγωνίζεται ν φυλάξει νόθευτη τν«παξ παρα­δοθεσαν τοςγίοις Πίστιν» (ούδα 3),τινάζουσα τος πόδας της στς πόλεις πο δν τν δέχονται (Λουκ. 9, 5) κα πιβάλλουσα σιωπ στ «πνεμα πύθωνος» πο νακατεύει λήθεια καψεδος, λήθεια στ λόγια κα ψεδος στν πρά­ξη χωρς ν διαλέγεται μ ατό (Πράξ. 16, 17.18). ς μς συγχωρήσει  κ. νδριόπουλος, λλ  δν πιστεύει στν γία Γραφή,  τν γνοε … χουν κπέσει σελίδες π τ ντίγραφο πο χρησιμοποιε.
Στὸ πεδίο τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας ὁ κ. Ἀνδριόπουλος, ἀφοῦ ἔχει διαγράψει 17 αἰῶνες ἐκκλησιαστικοῦ βίου, συνειδητοποιεῖ ὅτι στὴν Ἱστορία τῆς Αὐτοκεφαλίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος πρώτη φορά συμ­βαίνει «νας Μητροπολίτης ν παιτε μολογία Πίστεωςπ ναν λλον». Οἱ ἐπιστολὲς Ἐπισκόπων μεταξύ τους πρὸ τῶν Συνόδων, πολλὲς τῶν ὁποίων ἀποτελοῦν δογματικὰ μνημεῖα, τί ἄλλο εἶναι παρὰ Ὁμολογία Πίστεως, μὲ χαρακτηριστικότερες αὐτὲς μεταξὺ τοῦ Ἁγίου Κυρίλλου καὶ Νεστορίου; Μήπως οἱ Μητροπολίτες μετὰ τὴν ἑλλαδικὴ ἐκκλησιαστικὴ Αὐτοκε­φαλία κατέστησαν «ex cathedra» ἀλάθητοι καὶ δὲν ὑποχρεώνονται νὰ εἶναι ἀποστολικῶς «τοιμοι πρς πολογίαν παντ τατοντι λόγον περ τς ν μν λπίδος;» (Α´ Πέτρου 3, 15). λεος κ. νδριόπουλε!!!
 σφαιρη  πάντηση το Μητροπολίτη Μεσσηνίας
 Ὡς πρὸς τὸν κ. Παπαχρήστου («δημοσιογραφικς ντικειμενικότη­τας τ νάγνωσμα!»), ὁ ὁποῖος συμπορεύεται «σιγανοποταμηδόν» μὲ τὸν κ. Ἀν­δριόπουλο, τί νὰ ποῦμε; Ἡ ἐκτίμησή του ὅτι ἡ ἀπάντηση τοῦ ἁγίου Μεσ­σηνίας στὸν ἅγιο Κυθήρων ἀποτελεῖ «καταπέλτη»(!) ὀφείλεται μᾶλλον στὸ ὅτι τὸ διαμέτρημα τῆς θεολογικῆς – ἐκκλησιολογικῆς ἐπιχει­ρημα­τολογίας τοῦ Σεβασμιωτάτου κ. Χρυσοστόμου,  κ. Παπαχρήστου τ με­τρ μγνώμονα τ θεολογικ βεληνεκς το συνεργάτη του, το κ. ν­δριό­πουλου. Μὲ ἕνα κείμενο ποὺ οὐσιαστικὰ συνοψίζεται στὸ ἐπιχείρημα ὅτι «ἀφοῦ μέχρι τώρα κανεὶς δὲν ἀμφισβήτησε τὴν ὀρθοδοξία μου, πῶς τὴν ἀμφισβητεῖ τώρα ὁ Κυθήρων», ὁ Σεβασμιώτατος κ. Μεσσηνίας προσ­πά­θησε νὰ ἀντιδράσει στὴ δίκαιη ἐπίκριση τῆς ἐσφαλμένης του ἐκκλη­σιολογίας ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Κυθήρων. Παράλληλα, δίκως ντόπισε ὅτι ὁ ἅγιος Κυθήρων «ἄκριτα, καθ᾽ ὑπόδειξη καὶ καθ᾽ ὑπαγόρευση» ἐπα­ναλαμβάνει ἐπιχειρηματολογία «παρεκκλησιαστικῶν» κύκλων, ἐνῶ ἐκ­τόξευσε καὶ «μπηχτή» γιὰ τὰ «ἱερωνυμικὰ – ὀργανωσιακά» ἐνδιαφέροντα τοῦ ἁγίου Κυθήρων, καταλήγοντας νὰ τὸν χαρακτηρίσει… σχεδὸν προ­τεστάντη («προτε­σταντικοῦ τύπου πρεσβυωπικὰ γυαλιά».).
 πυρήνας τς πιχειρηματολογίας το γίου Μεσσηνίας βρίσκε­ται σ μόλις τέσσερις σειρές κειμένου («Συστήνω λοιπόν» ἕως «ἀξιόπι­στων “μαρτύρων”»), ὅπου κατὰ πολὺ παράδοξο τρόπο, ἀλλὰ μὲ βάση τῆς «νέας θεολογίας» τὴ νέα λογικὴ ὁ κ. Χρυσόστομος ἐπικαλεῖται πρὸς ἀπό­δειξη τῆς Ὀρθοδοξίας του ἔναντι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τὴ συμφωνία του μὲ τοὺς Καθηγητὲς ωάννη Καρμίρη κα π. Β. Στεφανίδη, ο ποοι μως εχανπηρεασθε π τ οκουμενιστικ κλίμα τς ποχς τους. Λησμονε  κ. Χρυ­σόστομος Μεσσηνίας τι  είμνηστος Καρμίρης μ λη του τν τε­ράστια ξία, πρξε θαυμαστς το Θωμ κινάτη7(πρὶν τὴ γνωριμία του μὲ τὴ θεολογία τοῦ π. Ἰω. Ρωμανίδη)8;  πίσης  π. Β. Στεφανίδης, πιφανς κκλησιαστικς στορι­κός, εχε τόσο θολ ντίληψη περί το συχασμο ποος εναι τ πόσταγμα  μλλον τποκορύφωμα τς περ θεώσεως διδασκαλίας τς κκλησίας, βασισμένης στν νθεο βίο, στε στν «κκλησιαστικ στορία» του (κδ. «στήρ», θναι 1959, σελ. 434 .) κατανοε τόν συχασμό μόνον π τ πρίσμα τς διένεξης νατολς – Δύσης, μυστικι­σμο κα κληρικαλισμο κ.λπ.
 Πάντως, ὁ Σεβασμιώτατος Μεσσηνίας ἀποφεύγει ἐπιμελῶς νὰ στηρίξει τὰ λεγόμενά του στοὺς Ἁγίους Πατέρες. Εἶναι σαφὴς ἡ θέση τῶν Ἁγίων Πατέρων,«παγχρύσων στομάτων τοΛόγου», ὅτι ἡ Ἐκκλησία δὲν διαιρεῖται ποτέ, ἐξ αἰτίας τῶν σχισμάτων, τὰ ὁποῖα ἁπλῶς ἐκπίπτουν ὡς νεκρὰ μέρη ἀπὸ τὴν Ζῶσα Ἄμπελο καὶ ξηραίνονται (πρβλ. Ἰωάν. 15, 4-6). Λέγει ὁ Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης χαρακτηριστικά: « κκλησία χει παραμείνεισχιστη κα διαίρετη, κα θ διαμέν τσι στν αἰῶνα, καθς θ φαιρονται πατν κα θ ποδιώκονται ατο πο φρόνησαν κα πραξαν κακά, πωςπομακρύνονται π τν σειστη παράλια πέτρα, τ κύματα πο καταπίπτουν πάνω της» (PG 99 1001D-1004A).
 Πρς μία πλήρη κκλησιαστικ δικτατορία
Οἱ ἀναμεταδότες τῆς οἰκουμενιστικῆς προπαγάνδας στὴν Πατρίδα μας, συσπειρωμένοι γύρω ἀπὸ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο, τὴν «Μεγά­λην Ἐκκλησίαν ἐν αἰχμαλωσίᾳ», αἰχμαλωσία στὴν παναίρεση το Οκου­μενι­σμο, σὰν γύρω ἀπὸ ἕνα ὁρατὸ σημεῖο ἑνότητας συγκρητιστικῆς στὸ ψεῦδος τοῦ θεολογικοῦ σχετικισμοῦ, παροτρύνουν τὸ πλήρωμα τῆς Ἐκ­κλησίας σὲ συμπόρευση μὲ μία νέα ἐκκλησιαστικὴ κατάσταση. Ἡ κατάσταση αὐτὴ προέκυψε ἀπὸ τὴ μετοχέτευση τῆς νεο-ταξικῆς νοο­τροπίας στὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας καὶ συνιστᾷ μία ἰδιότυπη ἐκκλησιαστικὴ δικτατορία. Σ ατν  δικαιοσύνη δν εναι τυφλή,λλ μονόφθαλμη. πιτρέπεται ν βρίζεις τος γίουςλλ χι ν μφισβητες τος Οκουμενιστς Προκαθημένους. Ἐπιτρέπεται νὰ ἀμφισβητεῖς τὴν Συνο­δικότητα καὶ νὰ προτάσσεις τὸ Πρωτεῖο χάριν ἑνὸς Παπισμοῦ δυτικοῦ ἢ φαναριοκεντρικοῦ,λλ που οΟκουμενιστς εναι πλειοψηφία, ­φείλεις ν εσαι «μ τ Σύνοδο» κα χι μμεμονωμένους ντι-οικουμε­νιστς πισκόπους. Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι ἔχουν τὸ δικαίωμα ἐπέμ­βασης σὲ γειτονικὴ Αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία (π.χ. ὁ Οἰκουμενικὸς Πατρι­άρχης στὴν Ἑλλάδα) ἀλλὰ οἱ ἀντι-οικουμενιστὲς δὲν ἔχουν τὸ δικαίωμα νὰ συνδράμουν διακριτικὰ τοὺς ἀντι-οικουμενιστὲς τῆς γείτονος χώρας (π.χ. ὁ Πειραιῶς τοὺς τῆς Κύπρου ἢ τὸν Κοσσυφοπεδίου). Ἂν νας οκου­μενιστς κληρικς χει «κραυγαλέα κουσούρια» -λέγε «προσωπικ δεδο­μένα»- καλύπτεται, ν νας ντι-οικουμενιστς σεμνς κληρικς γίνεται βορ τν λασπολόγων τς φαναριωτικς κα λοιπς οκουμενιστικς φε­ρε-φωνίας. ν μιά τοπικ κκλησία φίσταται το Οκουμενισμο (π.χ. Γεωργία, Βουλγαρία) φίσταται π τος Οκουμενιστς τ πάνδεινα· ν μως μία λλη χει de facto νωθε μ τος αρετικος (πως τ Πατριαρ­χεο ντιοχείας) εναι … πλρες κασότιμο μέλος τς -κατ τος Οκου­μενιστς- κκλησίας.
Ἀρχαῖοι ἱεροὶ Κανόνες ποὺ ρυθμίζουν τὶς σχέσεις μὲ τοὺς αἱρετικοὺς παραβλέπονται καὶ καταπατοῦνται κατὰ συρροή, ἐνῷ οἱ σχετικοὶ μὲ τὶς δικαιοδοσίες τηροῦνται σὰν τὸ Εὐαγγέλιο, μολονότι «εἴωθε τὰ ἐκκλησια­στικὰ πράγματα συμμεταβάλλεσθαι τοῖς πολιτικοῖς». Στ νομα νς προτεσταντίζοντος λαϊκισμο ο Οκουμενιστς πιτηδεύουν ριζικ λ­λοίωση λης τς Παράδοσης, λλ ταν δον ργανωμένη ντίδραση ­π τος λαϊκούς, τος περιθωριοποιον ς φανατικος χρησιμοποιών­τας κληρικαλιστικ τν αθεντία τους.Πρόθυμα χρησιμοποιοῦν μονα­χοὺς γιὰ τὴν ἐξυπηρέτηση τῶν οἰκουμενιστικῶν μεθοδεύσεών τους, ἀλλὰ ὅταν δέχονται ἐπικρίσεις ἀπὸ Μοναχοὺς γιὰ τὴν προδοσία τῆς Ὀρθοδο­ξίας, τοὺς συνιστοῦν «ν τ βουλώσουν» κα ν κάνουν… κομποσχοίνι πρ τςρθοδοξίας (!).
ποστρέφονται τος ζηλωτς το παλαιο μερολογίου, διότι νδέχεται «νδημιουργηθε σύγχυση» φ σον ο ζηλωτς εναι… «νδεδυμένοι ρθόδοξοι» (!) – παρ τατα συγχρωτίζον­ται ο Οκουμενι­στς μ τος παπικος κα γελοιο­ποιονται δίνοντας τν ντύπωση παγκοσμίως τι εναι Οντες. ν βρον να σημεο τς πατερικς θεολογίας τν γίων πο νομίζουν τι ενοε τν Οκουμενι­σμό τους, τκάνουν «παντιέρα», ν τος σύγχρονους ντι-οκουμενιστς θεολόγους τοκαδημαϊκο χώρου τος περιφρονον ς μειοψηφία, πα­ρ τν βαρύτητα κα κταση τς σχετικς παραδόσεως τς κκλησίας ναντίον κάθε συγκρητισμο, πάνω στνποία ο ντι-οκουμενιστς βασίζονται.
Οἱ Οἰκουμενιστὲς ἔχουν «ἐμπαθῆ προσκόλληση» στὴν ἀρετὴ τῆς ὑπακοῆς (μαντέψτε γιατί…) καὶ παραβλέπουν ἄλλες ἀρετές, τῆς ἀνδρείας, τῆς ὁμολογίας, τῆς ἀ-φιλοδοξίας, τῆς ἀμνησικακίας, τῆς νηστείας κ.ἄ. Πιστεύουν ὅτι «ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ δρᾷ σέ κάθε θρησκεία καὶ θὰ σώσει κάθε ἄνθρωπο», λλ δν πιστεύουν τι θ τος βοηθήσει ν διατηρή­σουν τν λήθεια νόθευτη νώπιον κάθε κινδύνου, μολονότι  Κύριος τ ποσχέθηκε.
«Ζηλοντες» (;) τν κατάσταση τν Φαρισαίων, φ νός«οκοδομον  τος τάφους τν Προφητν κα κοσμον τ μνημεα τν δικαίων», τν Μαρτύρων, μολογητν,εραρχν κείνων, σοι μολόγησαν κατ το παπισμο  κα μαρτύρησαν π τος παπικούς· ταυτόχρονα, νακηρύσσουν τν παπισμ «δελφ κκλησία» κα τν Πάπα «δελφν γιώτατον πίσκοπον Ρώμης» κα τσι, κατ τ λόγια το Χριστομαρτυρον «αυτος τι δελφοί εσι τν φονευσάντων τος Προφήτας» (Ματθ. 23, 29.31), τος μολογητές, Μάρτυρες κα εράρχες, τι εναι δελφο τν Καρδιναλίων, τν Σταυροφόρων κα τν παπικν, νεο-Σταυροφόρων κα νεο-ναζί, τν Οστάσι! Ποιοί;  κόμη κι κενοι ο Οκουμενιστς (πως  Σεβασμιώτατος θανάσιος Γιέβτιτς), ο  ποοι πόπτευαν πνευματικ τ σερβικ στρατεύματα στν μυνά τους κατ τν παπικν κα μουσουλμάνων στ Βοσνία κα λλο κα τος βλέπαμε ν τενίζουν περίλυποι τς σορος Σέρβων θνομαρτύρων κα τ ρείπια τν Σερβικν Ναν, ργα τν χειρν το Βατικανο!
Τί θά κάνουμε λοιπόν; Ἡ φωνὴ τῆς ἀποστασίας «ἐπὶ πτερύγων ἀνέμων» μᾶς καλεῖ σὲ συντονισμὸ μὲ τὴν οἰκουμενιστικὴ «Φερεφωνία» δυνάμει μιᾶς «νέας θεολογίας», «νέας ἐκκλησιολογίας» καὶ «νέας Ὀρθοδοξίας». Τῆς νεωτεροποιΐας οἱ ἐξωραϊστές, «décorateur», θεολόγοι διαπλεκόμενοι μ δημοσιογράφους εναι τ φερέφωνα τς κκλησια­στικς «Νέας Τάξεως Πραγμάτων». Μὲ τὴ βοήθεια τοῦ Θεοῦ θὰ ἀντιστα­θοῦμε μὲ ὅλη μας τὴ δύναμη.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΕΛΟΥΣ
1. Ὁ Ἀρχιμανδρίτης κ. Ἐλπιδοφόρος Λαμπρινιάδης, Ἀρχιγραμματέας τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου, σὲ κείμενό του («Ἐπίσκεψις» 698 [31-3-2009]) ἀρνεῖται τὴν ἀνωτερότητα τῆς Οἰκουμενικῆς Συνόδου καὶ προκρίνει τὸ Πρωτεῖο: « ρνηση ναγνωρίσεως πρωτείου τινς στν ρθόδοξη κκλησία, νς πρωτείου τ ποο δν μπορε ν νσαρκώσει παρ κάποιος Πρτος – τουτέστι κάποιος πίσκοπος,  ποος χει τ προνόμιο ν εναι  πρτος μεταξτν δελφν του πισκόπων- συνιστ αρεση. Εναι παράδεκτο ατ πο συνήθως λέγεται,τι  νότητα μεταξ τν ρθοδόξων διασφαλίζεται ετε π μις κοινς πίστεως καλατρείας ετε π το θεσμο τς Οκουμενικς Συνόδου. Κα ο δύο ατο παράγοντες εναιπρόσωποι [...]. πομένως, π πανορθοδόξου πιπέδου  ρχ τς νότητας δν μπορε νστηρίζεται π μις δέας  νς θεσμολλ πρέπει ν εναι κάποιο πρόσωπο, ν βέβαια θέλουμε ν παραμείνουμε συνεπες στ θεολογία μας».
2. Βλ. τὴν κατατοπιστικὴ μελέτη μὲ τίτλο «Ἐπιτρέπεται οἱ λαϊκοὶ νὰ ἀναμειγνύονται στὰ θέματα τῆς Πίστεως;», στὸ www.impantokratoros.gr/ D319EC1A.el.aspx
3. «άν πίσκοπος μελς γένηται κατ τν αρετικν, πο­μνησθείη π τν γειτνιώντωνπισκόπων πιμελν». Καὶ ἐὰν δὲν διορθωθῆ, δηλαδὴ ἂν «μ τν φειλόντων πρς τν καθολικν νότητα πιστραφναι τν φροντίδα ποιήσηται, τ τοιούτ μ συγκοινωνηθ,ως ο τοτο πληρώ­σ». Αγιου Νικοδημου, Πηδάλιον,ἐκδ. «Ἀστήρ», Ἀθῆναι 1990, σελ. 534.
4. Βλ. τὴ σχετικὴ μελέτη «Οἱ Οἰκουμενιστὲς θέτουν ὄντως ἑαυτοὺς ἐκτὸς Ἐκκλησίας»,Θεοδρομία ΙΑ3 [Ἰούλιος - Σεπτέμβριος 2009] 373-392, ὅπου παρατίθενται οἱ πολὺ χαρακτηριστικὲς φράσεις τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ «σοι δν εναι τς ληθείας δν εναι οτε τς το Χριστο κκλησίας» (ναίρεσις γράμματος γνατίου 3) καὶ τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου «ἐὰν κάποιος δογματίζ  μς προστάσσ ν κάνωμε κάτιντιθέτως π ,τι παρελάβομεν [...] οτε ν τν πολογίζωμε μεταξ το κλήρου τνγίων» (PG 99, 988).
5. γία Γραφή, κκλησία, Παράδοσις. Μτφρ. Δ. Γ. Τσάμη, ἐκδ. Πουρ­ναρᾶ, Θεσσαλονίκη 1976, σελ. 73. «Α στορικα κα πρακτικα μέθοδοι ναγνωρίσεως μις ερς κα καθο­λικς Παραδόσεως μπορον ν εναι πολλαί.  σύγκλησις οκου­μενικν συνόδων εναι μία μέθοδος, χι μως κα  μόνη. [...] Κα τ σπουδαιότερον,  λήθεια μπορε νποκαλυφθ κα νευ συνό­δου. Α γνμαι τν Πατέρων κα τν οκουμενικν Διδασκάλων τς κ­κλησίας χουν συχν μεγαλυτέραν πνευματικν ξίαν κα κατηγορημα­τικότητα π,τι ο ρισμο ρισμένων συνόδων. Ατα δ α γνμαι δν εναι νάγκη ν πιβεβαιωθον κα ν γίνουν ποδεκτα μέ «οκου­μενικν συγκατάθεσιν». Τοναντίον ατα μόναι τωνποτελον τ κρι­τήριον κα ατα δύνανται ν τ ποδείξουν. Περ ατο κριβς μαρ­τυρε κκλησία δι σιωπηλς «receptio». ποφασιστικν ξίαν χει  σωτερικ καθολικότης,χι  μπειρικ οκουμενικότης».
6. Αἵρεση εἶναι καὶ ἡ παραμικρὴ ἀπόκλιση ἀπὸ τὰ παραδεδομένα δόγματα. Βλ. σχετικὴ μελέτη στὸ www.impantokratoros.gr/tieinai-airesi.el. aspx, ἰδιαίτερα ὁλόκληρη τὴν παράγραφο 4, ὑποπαράγραφο 2 καὶ τὶς ὑποσημειώσεις 31 καὶ 32.
7. Μητροπολιτησ Ναυπακτου και Αγιου Βλασιου Ιεροθεοσ, «Ὁ Οἰκουμενι­σμὸς στὴν πράξη ἤτοι τὴν θεολογία καὶ τὴν ἄσκηση», ἐν Οκουμενισμός. Γένεση – Προσδοκίες – Διαψεύσεις (Πρακτικά), τόμ. Β΄, ἐκδ. Θεοδρομία, Θεσσαλονίκη 2008, σελ. 791-806.
8. Ἴσως γι᾽ αὐτό, καὶ μέσα στὸ εὐρύτερο κλίμα «οἰκουμενικοῦ» ἐνθου­σιασμοῦ τῆς δεκαετίας τοῦ ᾽60, ὁ Καθηγητὴς Καρμίρης ἀπέφυγε νὰ χαρακτηρίσει αἱρετικοὺς τοὺς παπικούς. Βλ. ΘΗΕ 1, στ. 1088: «πόκειται δ μελλούσ τινί Πανορθοδόξ Συνόδπως καθο­ρίσ αθεντικς, τίνες δέον ν χαρακτηρίζωνται ς νεώτεραι αρέσεις κ τν πολυαρίθμων κα ποικιλωνύμων κκλησιαστικν κοινοτήτων τς Δύ­σεως, τνπεσχισμένων π τς μις, γίας, καθολικς κα ποστολι­κς κκλησίας τν ρθοδόξων κα περ καίρια δόγματα πρς ατν διαφωνουσν».

 Νεμέσιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου