«Ουκ αρνησομεθα σε φιλη Ορθοδοξια, ου ψευδομεθα σε πατροπαραδοτο

«Ουκ αρνησομεθα σε φιλη Ορθοδοξια, ου ψευδομεθα σε πατροπαραδοτον σεβας. Εν σοι εγεννεθημεν, εν σοι ζωμεν, εν σοι κοιμησομεθα. Ει δε και καλεσει καιρος και μυριακις υπερ σου τεθνηξομεθα». (Ιωσηφ Βρυεννιος)

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΝΑΣΣΟΣ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΚΟΛΑΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΤΟΠΟΙ;


ΑΡΑΓΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΛΑΣΗ; ΜΗΠΩΣ ΤΟΠΟΙ;


ΔΕΝ ΟΜΙΛΕΙ  ΠΕΡΙ ΤΟΠΩΝ Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ.ΟΥΤΕ ΩΡΑΙΟΣ ΚΗΠΟΣ ΟΥΤΕ ΦΩΤΙΕΣ ΥΛΙΚΕΣ!  ΩΡΑΙΟΣ ΚΗΠΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ  ΑΙΣΘΗΤΟΣ   Τ Ο Π Ο  Σ  ΗΤΑΝ  ΜΟΝΟ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΗΣ ΕΔΕΜ.ΕΚΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΠΙΓΕΙΟΥ ΕΝΔΙΑΙΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΟΥΣ,  ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑΝ ΟΛΑ ΤΑ (ΑΓΝΟΤΑΤΑ ΤΟΤΕ) ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ!
ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ, ΑΥΤΗΝ ΤΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΑΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! ΕΙΧΑΝ ΜΕΣΑ  ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟ ΤΗΝ ΑΚΤΙΣΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΙΧΑΝ ΛΑΜΠΡΟ ΤΟ «ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ», ΟΠΩΣ ΠΛΑΣΤΗΚΑΝ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΣΗ,  ΓΝΩΣΗ, ΠΕΙΡΑ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ! ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΑΝΑΤΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΡΘΕ ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ, ΩΣ ΚΑΡΠΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΗΣ. Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΗΤΑΝ ΑΙΣΘΗΤΟΣ.ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΝΟΗΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΝΟΡΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΠΑΤΟΡΩΝ  ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗΝΚΑΘΑΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑ.

Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΡΟΣΔΩΚΟΥΜΕ  ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ, ΔΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΟΣ (ΑΦΟΥΜΕΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΩΝ, ΤΟΥ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ), ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ  Μ Ο Ν Ο   ΝΟΗΤΟΣ,  ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ. ΑΛΛΑ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΜΟΝΟ,  ΤΩΡΑ, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ ΚΑΛΕΙΤΑΙ  ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΚΟΛΑΣΗ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ  ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ;;;; ΣΕ ΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑΝΤΑΙ;;;; ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ  ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ.

ΚΑΙ ΑΥΤΟ  ΔΙΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ, ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΟΛΑΣΗ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.

ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ-ΚΟΛΑΣΗ,  Β΄ ΜΕΡΟΣ.

ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΑ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΘΕΜΑΤΑ (ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΑΜΕΣΟΤΑΤΑ, ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΗΝ  ΠΡΑΞΗ), ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥΣ. ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΚΑΙ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ(ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ), ΑΝΑΛΥΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ. ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΜΕ ΟΛΙΓΑ, ΤΑ ΕΞΗΣ:

ΟΥΤΕ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ, ΟΥΤΠΑΡΞΕΩΣ ΑΙΩΝΙΩΣΕ Η ΚΟΛΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟΠΟΥΣ ΥΛΙΚΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΤΡΟΠΟΙ (ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΑΙΩΝΙΩΣ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΠΟΙ. ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΞΟ Β΄ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ  ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ «ΕΝ ΔΟΞΗ», ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΚΤΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΙΔΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ.  ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΩΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ  Ν ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΛΑΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ  ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΑΝ, ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΝ,  ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΚΑΙ  ΚΟΛΑΣΗ! ΔΥΟ ΑΙΩΝΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ,  Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΙΟΥΜΕΝΗ ΔΙΤΤΩΣ, ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΤΡΟΠΟ. ΤΟ ΑΚΤΙΣΤΟ ΦΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ, ΦΩΤΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΕΙ! (ΟΠΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ). ΟΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΘΕΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΦΩΣ, ΤΗΝ «ΥΠΕΡΚΑΛΛΟΝ ΑΓΛΑΙΑΝ»  ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ  ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ.  ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΝΗΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ («ΟΙ ΜΗΔΕΠΟΤΕ ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΝΤΕΣ»  ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΡΟΠΑΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΑΙΝΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΡΑΚΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ),  ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΕΔΩ, ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΥΤΗ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΥΣΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ!  ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΩΣΗ «ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΧΑΡΙΝ» ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ.
ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ…



ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ- ΚΟΛΑΣΗ,  Γ΄ ΜΕΡΟΣ.


ΤΗΝ  ΑΛΗΘΕΙΑ  ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΙΠΛΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΗ Β΄ ΠΑΡΟΥΣΙΑ,  ΟΠΩΣ  ΕΙΠΑΜΕ ΣΤΟ Β΄ΜΕΡΟΣ, ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΠΤΕΡΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥΣ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΝ Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΨΑΛΜΟ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ ΛΕΕΙ ΟΤΙ,Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΔΙΑΚΟΨΕΙ  ΤΟ ΠΥΡ,  ΚΑΙ ΘΑ ΧΩΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΑΣΤΙΚΟ («ΦΩΝΗ ΚΥΡΙΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΟΝΤΟΣ ΦΛΟΓΑ ΠΥΡΟΣ») ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ «ΩΣ ΑΛΑΜΠΕΣ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΥΡ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ, ΑΚΑΥΣΤΟΝ ΔΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΥΣΕΩΣ ΔΙΑΜΕΙΝΑΙ»
ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΓΡΑΦΕΙ:  «Ω ΤΡΙΑΣ, Η ΠΑΣΙ ΜΕΝ ΠΑΝΤΩΣ ΓΝΩΣΘΗΣΟΜΕΝΗ, ΤΟΙΣ ΜΕΝ ΤΗ ΕΛΛΑΜΨΕΙ, ΤΟΙΣ ΔΕ ΤΗ ΚΟΛΑΣΕΙ». (ΕΠΕ, 1, ΣΕΛ. 380).
ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΓΡΑΦΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΩ ΤΟΥΣ ΑΝΑΝΩΣΤΕΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΘΕΜΑΤΑ.  ΑΝΑΛΟΓΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΜΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΩΣ ΦΩΣ, Η ΩΣ ΠΥΡ………

ΠΩΣ, ΤΩΡΑ, ΒΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΛΑΣΗ;  ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ. ΕΝΑΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ, ΤΗ ΒΙΩΣΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ  ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ.  ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ: ΟΤΑΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΓΕΥΣΤΙΚΩΣ. ΟΤΑΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ (ΟΧΙ ΑΞΙΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ), ΤΟΤΕ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΦΩΤΙΖΟΜΑΣΤΕ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ Θ. ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΟΤΑΝ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕΧΩΡΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ, ΤΟΤΕ, ΠΑΛΙ ΧΡΙΣΤΟ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ,  ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙΕΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΣ!  ΔΗΛ. ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΥΣΤΙΚΗ – ΚΟΛΑΣΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΤΣ ΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΛΗΨΕΩΣ – ΧΑΡΙΤΟΣ……. ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ!   

ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ……..
 ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ – ΚΟΛΑΣΗ,  Δ΄  ΜΕΡΟΣ
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΑ ΛΟΓΙΑ, ΚΑΙ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΡΗΤΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΩΣ ΟΤΙ ΤΟΣΟ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΚΟΛΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΙΩΝΙΕΣ! ! !  ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ..ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΙΩΝΙΟ! ΤΕΛΟΣ!  ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ! ! !
Ο ΟΞΥΝΟΥΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΩΡΙΓΕΝΗΣ…ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ, ΕΠΕΣΕ, ΕΠΙΧΕΙΡΩΝΤΑΣ  ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ   ΣΤΑ ΘΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΛΟΓΟΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑ… Ο ΩΡΙΓΕΝΗΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗ  ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΟΥΣ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. (ΣΤΟ ΕΚΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟ ΕΚΔΟΣΙΝ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟ). Ο ΣΟΦΟΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΛΚΕΝΤΕΡΟΣ ΩΡΙΓΕΝΗΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΕΚΛΟΓΙΚΕΥΣΕΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΚΑΙ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤ ΟΥΣΙΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΑΦΟΥ Ο ΘΕΟΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΩΡΙΓΕΝΗ, ΩΣ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ,ΘΕΛΕΙ ΔΕ ΘΕΛΕΙ, …ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ! ΕΓΡΑΦΕ Ο ΩΡΙΓΕΝΗΣ:    «..ΟΤΙ ΠΑΝΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΣΕΒΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΓΕ ΔΑΙΜΟΝΩΝ Η ΚΟΛΑΣΙΣ   ΠΕΡΑΣ ΕΧΕΙ. ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΣΟΝΤΑΙ ΑΣΕΒΕΙΣ ΤΕ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΝ ΑΥΤΩΝ ΤΑΞΙΝ»….
ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΤΕΡΟΝ ΤΟΥΤΟΥ! ΜΑ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ! ! ! ΠΟΤΕ! ! !  ΣΩΖΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ! ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΜΟΥΜΕΝΟΙ ΑΥΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ!  ΔΕΝ « ΜΠΟΡΕΙ»  ΛΟΙΠΟΝ Ο ΘΕΟΣ  ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ   ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΜΙΑ ΠΑΓΙΩΜΕΝΗ ΗΔΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑΣ, ΠΩΡΩΣΕΩΣ  ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΕΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ!  ΔΕΝ ΑΠΤΕΤΑΙ ΤΟΥ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΥ ΜΑΣ Ο ΘΕΟΣ, ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ  ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΥΛΕΣ! ! !   ΣΟΥ  ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ, ΜΕ ΜΥΣΤΗΡΙΑ, ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ, ΒΙΒΛΙΑ ΚΛΠ  ΚΑΙ ΛΕΕΙ:  «ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ, ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ, ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ, ΑΝ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΗ  ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΜΕΤΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΩΣ»….. ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΜΗΝ ΑΝΑΒΑΛΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΕΝ  ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗΜΑΣ ΣΩΤΗΡΙΑ…….. ΜΑΣ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΔΙΠΛΗ ΟΨΗ: Η ΣΤΟ ΦΩΣ Η ΣΤΟ ΠΥΡ (ΤΟ ΑΣΒΕΣΤΟ ΚΑΙ ΑΥΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΠΟΤΕ). ΔΕΝ ΘΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝΤΑ ΑΙΩΝΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ. ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΟΛΑ! ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΨΕΥΔΕΤΑΙ! ! !! ! ! Ο,ΤΙ  ΠΑΝΤΩΣ  ΣΠΕΙΡΟΥΜΕ ΕΔΩ, ΘΑ ΘΕΡΙΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ……..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου